NÖJD med mig själv.

Nu kan jag gå och sova nöjd. Det känns alltid fint om än det blev sent.
Missade min röntgentid i dag, den hade helt försvunnit ur hjärnan. Så nu fick jag en ny tid + att jag får betala för utebliven tid. Håhåjaja.
Så, nöjd. Ja. Jag har letat och letat efter material, och jag har hittat allt. Så imorgon får jag presentera allt för J.
Vad stolt han kommer att bli över mig!
Mer än man kan säga tidigare i dag.
Dagens SMS smyger sig in:
"Skit ner dej du med".

Anledningen till det vackra SMS:et kom för att hans mamma skulle komma hit med ett vedlass. Och vad innebär det om en viss person är på jobbet? Jo, att jag skulle hjälpa till att bära och stapla den där jävla veden. Nej, tacka vet jag vanlig, hederlig el som gör att huset håller värmen.
Sen att det störde min dagsplan med spårning mm, gjorde ju mig inte lyckligare.
Så jag skrev att han skulle skita ner sig.

Det verkar kärlek banne mig.

Nu ska jag gå och sova. Och SMS:a J så fort jag vaknar så han får veta hur duktig jag har varit i natt.

Sleep well Friends!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0