Jag fångade en...

syrsa i dag på utebadet. Den spelade något djävulskt högt och de brukar ju liksom sticka när man närmar sig dem, men icket denna.
Fångade den i en plastmugg, voila, P gjorde hål, visade till ungarna och släpte sedan ut den. Synd bara att kameran inte var med.

Jag är kär också. Ja, faktiskt. Ibland så händer det, precis som med trissen. Ja, och då fortfarande i J.

I morgon kommer A förbi och vi ska sola hade vi tänkt. Om vädret blir så bra som det förutspått.
Torsdag blir en tripp med J´s mamma. Hon hade tydligen varit exalterad över det, roligt att man kan glädja någon i alla fall.

Inget blodtest har kommit till Eto ännu *Skynda, Skynda* Hoppas att det blir en tripp till Österrike nästa vecka hur som helst.

På lördag vankas det boxerspecial i Sundsvall. Känns så där. Nyss kändes det så långt borta och så är det bara ett par dagar dit.

J har börjat jobba. Jag smsar han varje dag och ber honom komma hem. Man vänjer sig fort att vara hemma tillsammans. Stackarn är själv just nu med det han sysslar med, en har fortfarande semester, en jobbar bara en stund på morgonen och en har blivit sjuk. Kul för min stackars man.
Och så försov han sig i morse. Men det leendet han gav när han berättade det, talade om att han inte tyckte att det var vidare jobbigt.

Nu ska jag ringa och terra min lillasyster!

Edit: Stukade foten när jag skulle guida J runt elljusspåret, välbegåvad som man är. Så nu gör det ont i foten *Gnälla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0