Hjälper syrran att ragga

Jo då. Vi hookade upp lillasyster med en söt kille på badet. Så nu sitter hon och skriver med han på msn och vill ha min briljanta hjälp. Så klart med en sådan bright storasyster så.
Nej, men hon har aldrig haft ett förhållande och är ju givetvis lite blyg, så jag hjälper henne på traven, man har ju allt lite år på nacken inom kärlekslivet.

Hon är så jävla sweet. Gulligt när tonåringarna är lite småintresserade så där. Och så är han ju äldre också.
Jag försöker få henne att ta mod till sig och fråga om de ska hitta på något nån dag.

Ja, jag kan säga att jag V E R K L I G E N är glad och stolt att ha en sådan skötsam och ordentlig lillasyster som inte springer runt och lusar med allt och alla. Fler ungdomar borde vara som henne.
I dag är det så jävla bråttom att hinna med att kröka, ligga, snusa, röka... Undra om man längre inte tror att man kommer hinna med det? Jag kan informera att, JA, man hinner. Flera gånger om. Inget ska längre vara speciellt, utan det ska bara gå undan.

Önskar min syster all lycka i världen och att hon hittar det hon söker.
Love you Sis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0