Dammsuga naken.

Hur många kan få sin andra hälft att dammsuga naken? Jag kan räcka upp handen på den.

Jag har haft ett totalt psykbryt i dag över en simpel grej, men var hungrig och less. Så klart hade J någonting med psykbrytet det att göra.
Men. Efter att maten var i ugnen och potatisen kokade så satt jag i soffan och började lugna ner mig.
J sitter framför datorn så jag skriker till honom:
T: Jag måste straffa dig nu.
J: Okej, med vad?
T: Du får dammsuga. Det hinner du innan maten är färdig. Men du får göra det naken.
J: Lägg av! Alla grannar ser mig ju.
T: Inte här i vardagsrummet. Se så. Av med byxorna.
J: Skrattar.

Men tro det eller ej. Mannen drar ner byxorna och kalsongerna till knäna iförd endast tofflor börjar han dammsuga vardagsrummet. Så jävla lovely!
T: Jag skulle haft en sån där liten städmössa åt dig också.
J: Haha. Vad rolig du är.
T: Kom och dammsug nära mig, här är det alltid extra smutsigt.
J: Håller du på så där som arbetsgivare kan du bli anklagad för sexuella trakasserier.

Vi har våra stunder.

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0