Dagens SMS av J

Som jag förutspådde så kom sms i dag.

För övrigt så träffade jag E i dag och sa adjö. Hon är allt en bra vän hon.
Hoppas vi ses inom en snar framtid, det blir tråkigt om det dröjer för länge.
HAJDÅ, min sköna böna!

Åter till sms. Jag har några att välja på. Några (eller kanske de flesta) är inte rumsrena, så jag får ta något annat.

I går kväll när jag var på nattjobb:
"Hej Baberiba går det bra"

I dag:
"Vad gör kakan i dag då"

Nu ska jag laga mat, träna hundarna och sedan återvända till ännu en natt med jobb.

Adjöken!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: sara

de blir säkert jättebra ju :) de är ju ganska lätt att få upp på väggen också. fast jag är ju igen pickel människa så tomas skötte de ;) jag blir så fasligt stressad & förstör bara :) haha.



ja, jag vet inte riktigt vem han brås på. . .

2009-08-18 @ 16:42:27
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Emily

Kommer sakna dig så att det blöder i hjärtat!

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXO Älskade Vännen

2009-08-18 @ 17:11:36
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0