Dagens SMS av J

Lär ju börja i morgon igen, då jobbet börjar. På helgen träffas vi lite för ofta för att smsa.
Fast vi brukar smsa eller ringa till den andra från vardagsrummet och bak där datorn är. Snacka om att vi båda är lata.
Men i morgon börjat även jag jobba lite igen. Det känns... Så där.
Och om ni undrar varför jag sitter här kl. 02.24 och mår as så är det för att jag börjar 22.00 i morgon.
Nu är jag helt sönder efter att ha klivit upp 06.00 i dag (eller igår).

Eller jag fick ett sms i dag från sovrummet:
"Gonatt Tina Sötnos"

Krämbulle.

Nu loggar jag ut. Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Emily

Ni är verkligen roliga ni ;)

Kommer sakna dig MASSOR MASSOR!

Kramar

2009-08-17 @ 10:06:08
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0