Boxerspecial.

Varit i Sundsvall hela dagen i tokhett väder. Jag gillar det, men tyckte synd om hundarna.
Fast jag kan säga att det inte var så kul att springa runt runt i det vädret.

Det gick bra för båda hundarna.
Moyo fick 1 kv och 2 kk. Han fick en superbra kritik.
Hima fick 1 kv och 4 kk. Även hon fick en superkritik.

Så nöjda och glada for vi in till Sundsvall för att äta. Där var det Drakfestival på gång, så mycket folk i omlopp.

Nu ska vi göra totalt kväll. Jag är helt slutkörd.


Son och Far.


Moyo springer järnet.


Hima.


Hima ger också järnet.

Så summan blir en trevlig dag med många fina boxrar och god mat.
Nu väntar sängen och mannen på mig.
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0