Vart är mina läsare?!?

Tyvärr har jag en neråtgående trend. Mina läsare är inte lika många eller lika aktiva längre (det vet jag tack vare min spanare).
Eller kan det vara så att jag slutat läsa så ofta på min egen blogg?

Nej, nu är det verkligen bädden som lockar.
Och en annan sak, jag har börjat skriva en liten lista på vad JAG vill ha gjort under våren-sommaren (frågan om är ju om J tycker det samma, men det skiter vi i nu).
Vi har omprioriterat lite kan man säga. Hundarnas viktiga saker ska göras iordning först, sedan vet jag att J vill bygga ett förråd, jag vill bygga staket (självklart lite avancerat och med olika utseende på fram och baksidan), jag ska måla spaljen som inte blev gjort förra året (fast jag köpte färgen i alla fall då, whiii), fixa lite med trädgården, lägga lite stenplattor, kanske fixa något schysst skuggit ställe till hundarna, bygga "hundrummet"... Och nu orkar jag inte rabbla upp mer (som ni kanske inser är jag överambitiös och tror att jag är miljonär, men lite ska jag allt göra).

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0