Tjeckien nästa!

I kväll bär det av! Iiiii! Resnerverna har kommit med besked och jag trodde jag inte skulle hinna med någonting...
Drog en repa med dammsugaren då J inte kommer ha tid för något städande med 3 hundar hemma och ett arbete.

På väg till Lilleman insåg jag att jag glömt att försäkra valpen! Ångest! Nu är det klappat och klart i alla fall. De kräver ju en del innan hunden är helt livförsäkrad, men det fixar jag när jag kommer hem.

Nu har jag faktiskt inte tid att sitta här, middag står näst på schemat. Och jag har en känsla av att tre hundar är ute på gården och rejsar då jag lämnat balkongdörren öppen.

Vi hörs på fredag!

Kommentarer
Postat av: Emily

Lycka till nu gumman! Jag tänker på er massor :)



KRAMAR

2009-04-21 @ 21:18:32
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0