Snö...?

Vad hände egentligen? Vart tog våren vägen? Snacka om att bli deppad när man klev upp i morse. S N Ö.
Jag trodde det var slut på det, men tydligen fanns det lite till. Till min stora förfäran.
Hundarna verkar minst lika imponerade som jag, dvs inte alls. De har börja trivas med sol, sol, sol.

Jag försöker kontakta J för att informera *dvs gnälla* att det snöar ute, som han inte skulle ha märkt det.

Nu har jag satt på en tvättmaskin, måste städa O R D E N T L I G T i dag... Boring!
Fast egentligen borde jag fara till stan och köpa nya skor, men i dag känns ju bara så trist. Någon som vet vädret för i morgon? Kanske det är same shit different day?

Nej, nu ska jag gå och vara en arbetssam människa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0