Sitter just & Inser...

att det snart bara är en vecka kvar tills jag åker till Tjeckien. I går sa jag till E att det var T V Å. Men inser som sagt att det är snart bara en vecka kvar! Jag är inte redo, inte det minsta.
Har skrivit ut alla biljetter & är nu givetvis rädd att jag ska slarva bort dem eller att någon hund med kort nos äter upp dem.
I dag hade Hima ätit upp den ena av mina "utställningsskor", de två par jag hade tidigare åt Moyo upp.
J skrattar & säger att mina hundar försöker tala om något för mig.
Jag halvskriker i falsett att jag minsann behöver ett par nya innan helgen då det är utställning igen.

Det är billigt att ha hund. Men som tur är får man ju köpa nya skor lite oftare.

Hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0