Nytt intyg...

Fixar med lite grejer.
Och måste fixa ett nytt intyg till Mastiffen, det förra kunde man som J så fint förklarade "Använda på på toaletten", dvs att det är helt värdelöst i detta sammanhang.
Eftersom fallet ändrat sig från sårskada till fraktur, så måste vi ju ha ett nytt intyg.

Annars i dag var man på sitt avskedsmöte med en chef man aldrig träffat, det kändes väldigt mysko + att jag ska träffa henne igen nästa vecka för att uppdatera hur det känns och hur det har gått. Känns ju också rätt meningslöst, men man är ju så skolad att man bara nickar och håller med som den trevliga flicka man är.

Nu ska jag luncha, plocka bort och sedan iväg på utbildningen ikväll. Denna gång har jag faktiskt kommit ihåg och hunnit läsa det vi skulle... Bra jobbat!

På fredag bär det av till Stor Sthlm. Ringde nyss och ändrade rumsbokningen, då vi bara kommer ha med en hund, tråkigt nog. Har även passat på att anmäla the boxers till en bruksutställning nästa helg också. Busy busy!
Och veckan efter det kommer lilla Norpan (som jag vill att valpen ska heta efter råttan i Dr Snuggles).

Nu är det full rulle framåt, vad lönar det sig att ha backspeglar på livet? Det gör ju en endast bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0