Ny morgon, nya möjligheter!

Halvbra väder ute, men då i stället S T O R M. Trevligt!
Men det skiter vi i för jag har inte ens tagit mig ur morgonrocken. Hima hade hittat en gammal schampoflaska att gnaga på från sopkorgen i toan. Yummi!

Så, ny helg, ny utställning. I morgon är det bruksutställning för Moyo och Hima. Det var i alla fall 5 hanar och 7 tikar, med mina inkluderade.

Nästa helg har jag hämtat hem vår nya lilla spillevink. Helgen efter det är det MH för Moyo. Helgen efter det är det en lydnadstävling. Helgen efter det är det lydnad och utställning. Helgen efter det är det kurs. Men sen kanske det är en lugn helg med inget inplanerat? Då är vi inne på sista helgen i maj!

Jaja, nu ska jag ringa arbets, för här har de visst inte öppet alla dagar (och tror ni jag blev irriterad när jag insåg det?).

Hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0