Länny är i stan!

Japp!
Träffade Länny på stadens torg i dag. Det var roligt att träffa henne igen och hon var precis lika glad och rolig som jag minns henne.
Förhoppningsvis kommer hon med bihang förbi våran by och kikar in, vi får väl se hur bakfulla de ska vara bara först.

Annars knallar det på, samma samma. Men jag undrar starkt om min sk magsjuka är magkatarr eller magsår (?).
Jag får ont i maggen så fort jag äter något, inte kul. Eller så är det bara en sjuhelvetes envis magsjuka.
Så länge man inte äter går ju allt bra, fast man blir lätt matt då.

Jaja, det är som det blev. Försöker komma in på en sida som har egetforum.se, det går sig inte. Det har det inte gjort på flera dagar, någon som vet om det är något fel i själva huvudkontoret så att säga?

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: tess

Fan vad kul, hörde att hon skulle vara i din del av stan:)Ringer här ngn dag har mkt att sura om kram kram

2009-04-04 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0