Humöret har lagt sig

Ja, jag är då inte den som är långsur. Men börjar helt klart bli senil, eller så är det för att jag har så s*tans mycket att tänka på just nu. Glömde skicka min beställning till E i går, glömde ringa chefen och i och med det så glömde jag så klart mötet i dag. Pinsamt att ringa till henne sen och be om ursäkt.

Hundarna har badat så nu luktar de mumma, de har fått öronen urtorkade och tänderna sprayade med munskölj. Ska man vara fin så.
Maffia åkte till A och C i dag. Hon hade värsta "lös-rusa-som-satan-stunden" på deras gård. Underbart att se hur lycklig hon var! Ett riktigt fnatt fick hon allt.

Nu måste jag snart natta mig själv, då man ska upp med tuppen i morgon igen och fara till Övik. Hoppas på bättre resultat denna gång.

Ni lär ju höra av mig i morgon.
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0