Blombuketten

Här får min kära E en bild på buketten som på måndag kommer hem till min uppfödare, J fick välja.
Jag hoppas de ska tycka om den.

Själv har jag varit hos mamsegullan och pappskallen. Skönt prat, lite heta diskussioner som vanligt och en tekopp.
Dívka lekte med pappas gråhundsvalp Bella. Hur gulliga tror ni de var när de låg och brottades på golvet med de små sylvassa tänderna? Det var ett kodakmoment.
Boxerparet lekte med Dívka i dag, det ser skitroligt ut när S T O R A Moyo lekte med lilla bäbisen. Hon är en tuff och kavat.
Just nu står Farbror Moyo och slänger ett öga på en sovande Dívka, han är så fin min lilla gubbe. Hjärtat har han absolut på rätta stället.

Nu är det bädden som väntar för mig och Dívka (ja, hon får sova med mig i sängen, då får man sova längre).


Buketten är skickad med EuroFlorist och bilden är från deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: Emily

Buketten var perfekt! Så somrig och vacker :)

Jag är övertygad om att dem blir alldeles rörda av glädje och uppskattning ;)



KRAM

2009-04-26 @ 14:34:16
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0