Baka under pistolhot!

Så har jag varit på jobbet. Det är ju snart slut på det också, men det går bra. Det har liksom gått över, alltså min panikångest som jag lätt drabbas av vid akuta situationer.

Sen kom jag hem. J hade gjort maten klar, ovanligt nog.
Vi tog ut doggarna och J wp-tränade Moyo och Ice. Jag skulle vara seriös och blodspåra lite på baksidan med Hima, men det fanns inget blodpulver så jag hamnade i soffan. Med en burk cola.

Fick cravings på sockerkaka. Tvingade J skrikandes genom fönstret att han skulle göra det åt mig. Han frågade vad han skulle få för det, då slet jag upp tröjan i fönstret.
Sockerkakan är by the way i ugnen nu. En kvinnas list.

Nu håller jag på och leta ett hyffsat hundfoder att komplettera upp färskfodret med... Men jag är alldeles för petig.
Men det löser sig väl det också.
Undra hur det går för Maffia hos A?
Imorgon ringer veterinären om Maffia, det ska bli skönt å höra vad de kommit fram till.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: tess

Vilken pli du har på din man;) Hade jag kört med samma hade Jonas frågat men behöver du verkligen en kaka? Du tror inte att du får dåligt samvete om du äter den:P.. Ibland är det jobbigt att ha en alltför ärlig sambo..Hur gick det för Maffia?? puss

2009-04-09 @ 12:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0